الكابتن ميمو
رسالة من محمد علاء مبارك إلى أمه وجده من الجنة Welem210
الكابتن ميمو
رسالة من محمد علاء مبارك إلى أمه وجده من الجنة Welem210
الكابتن ميمو
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلرسالة من محمد علاء مبارك إلى أمه وجده من الجنة Newdes17تسجيل دخول الأعضاءدخول

رسالة من محمد علاء مبارك إلى أمه وجده من الجنة

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Elkapten Memo
رئيس مجلس الإدارة
رئيس مجلس الإدارة
Elkapten Memo

ذكر
نقاط مجهودك : 62171
رصيد المشاركات : 50
تاريخ الميلاد : 21/09/1996
العمل/الترفيه : الكمبيوتر - الإنترنت
مزاجك : Beautiful :)

رسالة من محمد علاء مبارك إلى أمه وجده من الجنة Empty
مُساهمةموضوع: رسالة من محمد علاء مبارك إلى أمه وجده من الجنة   رسالة من محمد علاء مبارك إلى أمه وجده من الجنة Icon_minitimeالجمعة أبريل 15, 2011 11:13 pm

رسالة من محمد علاء مبارك إلى أمه وجده من الجنة 269400

رسالة من محمد علاء مبارك إلى أمه وجده من الجنة 974375

رسالة من محمد علاء مبارك إلى أمه وجده من الجنة 97714alsh3er

رسالة محمد علاء مبارك إلى أمه وجده من الجنة

ازيك يامامي وحشتيني قوي انتي وبابي واخويا الصغير وجدو وتيتة وعمو جمال وكل اصحابي .
مصر كلها وحشتني
يا مامي يوم 25 يناير صحابي في الجنة نادولي وقالولي تعالا بسرعة يامحمد في ناس من بلدك دخلو
الجنة قولتلهم مصريين! قالو ايوه دول شهداء كمان يا محمد...
جريت بسرعه معاهم اشوف الشهداء اللي من بلدي واسلم عليهم وافتخر بيهم وكل يوم بيجي شهداء تانيين ولما كثرو قوي يامامي وذادوا ووصلوا اكتر من 350 شهيد قلت لصحابي وانا فرحان عارفين دا اكيد جدو بيقود مصر في حرب تانية علي اسرائيل او اعدء تانيين
روحت يامامي وقعدت معاهم علشان يحكولي عن جدو القائد واللي بيعملة واسمع بطولاتهم ولما سألتهم هي مصر بتحارب مين وانتو استشهدتوا ازاي وفين ؟؟؟؟ وجدو كرمكم قبل ماتيجوا الجنة !!! بصوا لبعض ومحدش رد !!!
سألت تاني ردوا عليا مين قتلكوا ؟؟؟؟؟
واتقتلتوا برصاص اسرائيل ولا مين ؟؟؟؟؟
وجدو عمل اية في اللي قتلكوا!
ولما بكيت لاول مرة لان الجنة مافيهاش حزن قالولي لا مش اسرائيل دة رصاص مصري يامحمد حراس جدك يامحمد هما اللي قتلونا
لقتني مش فاهم حاجة صرخت وقلت مش عاوز اسمع حاجة وجريت ورحت قعدت لوحدي لكن الشهداء جم وقالولي متبكيش يامحمد انت ملكش ذنب وخدوني في حضنهم وطبطبوا عليا حسيت بدفا حضنك يامامي وهما بيضموني في صدرهم
رفعت راسي وقلتلهم انتو طيبين قوي.... قالولي مش احنا بس اللي طيبين دة كل المصرين طيبين
يامامي انا مش هاسأل حصل اية ولا عاوز اسمع حاجة لكن قولي لجدو انا مش اغلى من اي واحد منهم عند ممتو وزي ماحسيتي يوم ما انا مت اوصفيلة كل ام حاسة بأية دلوقت وقوليلة انتي لاني انا مخاصمة.... ازاي هان علية كل الناس دي ومعملش حاجة لللي قتلهم
قوليلة لازم يبرد قلوب الامهات والابهات دا الابن غالي وانتي عارفة يامامي ويابابي قولو لجدو انة خلاص مبقاش ينفع يبقي رئيسها بعد اللي حصل
جدو لازم يرتاح في بيتة ويسيب مصر لولادها هما اولي بيها وانا هادعيلة ربنا يغفرله
وقبل ما اخلص كلام يا مامي اهم حاجة والكلام دة لبابي وعمو جمال وجدو قبل ماتسبوها لولادها يديروها اوي يكون يابابي في مالك انت وعمو جمال وجدو حق لمصر وللمصرين وخدته
اوعو يا بابي .... انا بحبكو ومقدرش اشوفكوا شايلين ذنب زي دة اوعوا يا بابي مال الشعب الطيب الغلبان الشقيان تاخدوة معاكوا تصرفوا وتعيشوا منة بقية حياتكوا .
اوعي يا بابي اخويا الصغير ياكل ويعيش ويتربي بمال مش من حقة وفيه مصرين كتير مش لاقيين.
ساعتها تبقي كتبت عليا افارق اخويا دنيا وآخرة لانه لازم يتربي بمال حلال عشان اقابلة يوم في الجنة وقول لجدو وتيتة وعمو جمال وطنط خديجة ان الجنة حلوة قوي أحلي من أي حاجة ولا أي مليارات مش حلال تستاهل يضحوا بالجنة عشانها دا ربنا بيسأل عن كل جنية كسبتة ازاي وصرفتة في ايه
والسلام عليكم يا عيلتي اللي بحبه

رسالة من محمد علاء مبارك إلى أمه وجده من الجنة 974375

رسالة من محمد علاء مبارك إلى أمه وجده من الجنة 755819
https://elkaptenmemo.ahlamontada.com
Cotlat Elafcar
عضو ماسى
عضو ماسى
Cotlat Elafcar

ذكر
نقاط مجهودك : 49282
رصيد المشاركات : 8
تاريخ الميلاد : 12/04/1995
مزاجك : إنسان بسيط

مُساهمةموضوع: رد: رسالة من محمد علاء مبارك إلى أمه وجده من الجنة   رسالة من محمد علاء مبارك إلى أمه وجده من الجنة Icon_minitimeالجمعة أبريل 15, 2011 11:35 pm

حلوه اوى يا محمود فكرتها
ده انت خليتنى اعيط يا راجل
حلوه حلوه حلوه

رسالة من محمد علاء مبارك إلى أمه وجده من الجنة 282213
Elkapten Memo
رئيس مجلس الإدارة
رئيس مجلس الإدارة
Elkapten Memo

ذكر
نقاط مجهودك : 62171
رصيد المشاركات : 50
تاريخ الميلاد : 21/09/1996
العمل/الترفيه : الكمبيوتر - الإنترنت
مزاجك : Beautiful :)

مُساهمةموضوع: رد: رسالة من محمد علاء مبارك إلى أمه وجده من الجنة   رسالة من محمد علاء مبارك إلى أمه وجده من الجنة Icon_minitimeالجمعة أبريل 15, 2011 11:42 pm

رسالة من محمد علاء مبارك إلى أمه وجده من الجنة 111579
https://elkaptenmemo.ahlamontada.com

رسالة من محمد علاء مبارك إلى أمه وجده من الجنة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» حصرياً : نص التحقيقات مع علاء مبارك فى قضايا الرشوة والتربح
» علاء وجمال مبارك يقدمان طلب تصالح للنائب العام في قضية غسيل أموال
» أغنية حبيبتك خدها غيرك - محمد علاء
» مهزلة...أم ماجد لم تكن بدوية تطمئن على مبارك بل عرافة طلبها مبارك لتقرأ له البخت
» خايف - احمد علاء